onsdag 20 april 2011

Väntonsdagen

Vi hade sån tur att vi fick besök av clownerna i dag igen.
Lilly var alldeles nyvaken, och besöket uppskattades inte fullt ut.
Men clownerna var så smidiga och avläste signalerna snabbt.

Vi gick iväg till röntgen för att ta lite nya bilder på den brutna armen.
Vi har inte fått några svar än, men hoppas förstås att allt läker som det skall.

Lillys medicinkoncentration går sakta men säkert ner.
Lite seg väntan.
Och svårt att hålla Lilly stilla.
Hon vill gärna springa omkring lite.
Men sitter fast i droppställning tills vi får åka hem.

Jag känner mej så trött.
Jag längtar hem till Leif, Frank och Ingrid.
Till vårat hus, mitt kök, min säng.
Jag hoppas vi får vara hemma under påskhelgen.

Eller kanske i stugan.

2 kommentarer:

  1. Det hoppas jag med ni får vara, hoppas vi kan ses nu när jag är hemma! Sitter o söker om de olika riskgrupperna... Tänker på er alla, massa kramar från syster o moster Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas oxå att ni får vara hemma i påsk. Hoppas konc värdena går ner i rask takt. Många stora kramar. Helena

    SvaraRadera