torsdag 14 april 2011

ännu en uppmuntran

jag fick en så fin award med lika fin motivering av nina. tack! jag blev väldigt glad!





jag fick också uppmaningen att ge den vidare till fem bloggar jag tycker om att läsa.
jag läser flera bloggar med väldigt olika innehåll.

men jag skulle vilja ge denna uppmuntran vidare till:

1 annas anatomi
samma dag som jag varit hos doktorn med lilly, och väntade på svar på blodproverna som togs, googlade på trombocyter och hamnade på din fantastiskt fina blogg. jag önskar så att du hade sluppit gå igenom det allra värsta.

2 kinoko
du har en så hemtrevlig och fin blogg. fina bilder på både heminredning och barnkläder av egna märket.

3 kungen och majkis
för att du skriver med lite knorr, virkar jättemycket och jättefint och jätteroligt. och för att du har en egen kung.

4 thea och gänget
för att jag känner igen så mycket. ni går lite före, vi går lite efter. och så blir jag glad av bilderna på thea med visp i ena handen och bunken i den andra.

5 baravaramadlar
för att du skriver så att du berör. för att du har något att skriva om. för att du kämpar och ändå njuter av livet.


tack för att ni delar med er av stort och smått, och för att jag och många många andra får ta del av tankar, recept, beskrivningar, känslor och vackra bilder.
men framför allt alla ord.

ulrika

6 kommentarer:

  1. Grattis till Awarden och tack själv för att du skickar den vidare till mig.
    Gillar verkligen din blogg som alltid får mig att stanna till och tänka. Vackert skriven om något som ingen förälder eller barn skall behöva gå igenom. Följer er och hoppas att det snart börjar ljusna.

    Trevlig helg och hoppas solen skiner på er.
    kram Mia

    SvaraRadera
  2. TACK, va gulligt av dig ♥
    Skönt det var att läsa om Lillys spring i benen, även med gips. Hoppas ni får en härlig, solig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så hjärtans mycket, snälla du :)! Och tack för fina ord! Det värmde denna fredag!

    Många kramar!/ Erica (Du kan väl skicka vidare åtminstone en av dem till lilla Lilly ;-))

    SvaraRadera
  4. Du är värd varenda award du kan då önskar jag kunde göra mer! Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Tack, dina vackra ord värmer.

    SvaraRadera