tisdag 19 april 2011

Tjockt schema

Allt har gått i ett hela dagen.

Det är mat och mediciner.
Hämta saker, mat, kaffe.
Få Lilly på bra humör.

Byta blöja.
Väga blöja.
Mäta blöja.
Se på film.
Byta film.
Se lite på annan film.
Byta igen.

På eftermiddagen fick Lilly och jag lite besök av moster Sofia.
Hon stannade en stund, och hann sjunga igenom den obligatoriska reportoaren.

Cellgiftet kopplades bort mitt på dagen.
De håller lite extra koll på proverna eftersom någon halt de mätte var lite för hög.

Men nu är det fritt fram för kakor.

4 kommentarer:

  1. Kunde jag skulle jag skicka en hel bunt med kakor till Lilly, det fortjanar hon minsann! Kunde jag skulle jag lata dig vila i manga timmar - det fortjanar du minsann. Nu skickar jag bara varma tankar och en stor kram istallet. Ha det sa gott ni bara kan.

    SvaraRadera
  2. Annelie: Tack. Grejen är ju den att Lilly egentligen inte tycker om kakor...
    Knäckebröd är hennes sju sorters.
    Vila skulle jag däremot inte byta ut mot knäckebröd.
    Tack för varma kramar och omtanke!
    Kram Ulrika
    Ps. Frank heter Texas i andranamn...

    SvaraRadera
  3. Men det var väldigt mysigt att vara hos er, trots omständigheterna. Och tankar på Lillys minspel får mig att le. Hoppas värdena går åt rätt håll nu. Vi hörs! Kram kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Sofia: ja, trevligt med besök. Tack för det!

    SvaraRadera