måndag 16 januari 2012

Jag börjar nerifrån och upp

Först upp tidigt.
Sen lämna två.
Sen hemsjukvård.
Cvk:n krånglade. Den var jättetrög, och väldigt väldigt svårt att få ut tillräckligt med blod för blodprovet.
(Låga värden, men hon skall ändå fortsätta med sin medicin).
Mediciner.
Lämna den tredje.
Jag till tandläkaren.
Hämta den tredje.
Fixa lunch.
Hämta en av de andra två.
Den andra till tandläkaren.
Lämna tillbaka den andra.
Läsa för den tredje.
Fixa middag.
Hämta de två.
Äta.
Färdig.

Som jag sa till tandläkaren när hon påpekade lite tandsten, och inte ville ge mej dåligt samvete;
"jag är glad att jag i alla fall har hunnit fila fötterna".

Och då blev hon också glad.

2 kommentarer:

  1. Hej på er vänner
    Ville bara säga att i detta stora vita huset läser vi bloggen, båda två. Hänger med lite i vad som händer i ert liv även om vi inte kan ses så ofta....kram/Eleonor

    SvaraRadera
  2. Eleonor:
    Hej! Så roligt att du lämnade en liten kommentar!
    Annars är det mest Leif som springer på Malle på frukt o grönt på Maxi!
    Hoppas ni mår fint!
    kram!

    SvaraRadera