måndag 22 augusti 2011

världens största tårtkalas

i dag skulle jag vilja fira.

jag skulle vilja släppa upp ballonger mot himlen.
så många ballonger så det finns inte.
och så skulle vilja bjuda hela världen på tårta.

ännu en del av lillys behandling har lagts bakom oss.
en tuff, intensiv och påfrestande del av behandlingen.

jag vill fira varje steg i rätt riktning.
varje steg ut ur denna tärande cancervärld.

men så sjunker lillys värden.
proverna som togs idag visade att hennes vita värden är väldigt låga.
och risken för att hon skall få en infektion är hög.

vi avvaktar.
håller tummarna.

och väntar lite med att bjuda världen på tårta.

2 kommentarer:

  1. Då sätter jag mig här nere en stund och håller tummarna med er!

    SvaraRadera
  2. Vad fint skrivet. Håller tummarna. Hoppas hoppas.

    SvaraRadera