lördag 30 juni 2012

tjugoett år och lite annat.

det är vår dag i dag.
vår bröllopsdag.
¨vi har bröllopsdag idag¨, säjer barnen.
de tycker att det är hela familjens dag.

det är en vacker tanke.

vi firade ikväll med tapas.
och tårta, såklart.

jag fick en fantastisk parfym. jag doftar underbart numera.

vi har varit i stugan ett par dagar.
den sista gavelväggen har blivit målad.
och nu börjar allt det vackra ta form.

lillys tumme läker fint.
men vi har varit tvungna att lägga om den vid några tillfällen.
dels för ett par dagar sedan, då hon glömde bort sej och lekte med vatten.
och så i natt, då hela bandaget åkt av.








2 kommentarer:

  1. Tänk den dagen minns jag, jag var då den lyckligaste lillasystern i hela världen, att jag fick vara er brudnäbb var sååå stort!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till 21-år! Det är en härlig känsla! Vi firade silverbröllop förra året:)
    Vad skönt att Lillys tumme läker. Nog ett gott tecken att hon glömmer sig!

    SvaraRadera